BENVINGUTS!!!

BENVINGUTS a la capsa de retalls !!!!!!

Fa un temps vag descobrir el patchwork........aquest temps es va allargant i jo continuo

dissabte, 21 de gener del 2012

dear jane

Ja fa temps , i amb vistes a començar una feina que em durés temps, vaig començar el disseny Dear Jane, està format per 169 mini-quilts.
Vaig decidir de fer-la només amb un to, el "vermell antic"
De moment , els que tinc fet són


A -10 which points west?
 

B -2 sweet tater pie
 

A - 6 uncle homer
 

A - 4 courtney's stethoscope

 

A- 5 cathie's campfire
 

A - 1 pinwheel gone awry
 

A - 12 framed fancy

B-3 mirror image


 A-13 starlight-starbright

A - 7 dad's plaids

B - 1 batchelor buttons

A - 3 hunter's moon


A - 2  one-two buckle my shoe


A - 9 cabin fever
 

A - 8 florence nightingale

B - 4  chris's soccer field
 
B -8 water lily
 
B - 6 wild goose chase
 
B - 5  hot cross buns
 

B - 9  tinker toy
 
A - 11 pebble's protest




 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada